Iskä, "Don" oli eilissäiltana eka kertaa viihtymässä ilman naisväkeä. Oli jännää mutta mainiosti selvittiin (lukuunottamatta sitä, että pienemmän kissan mekkalointi oli räjäyttää mun pääni pariinkin otteeseen - edessä on viimeinkin elukkalääkärireissu ja tyttökissan sterilointi, koska muuten tästä ei tuu yhtään mitään. Tuntuu että Mirkun tulo on vielä jotenkin lisännyt Iipukan huutoilua...). Ilta meni seurustellessa ja syötöillä, mä kattelin tyttöä ja telkkaria vuorotellen ja muutamaa ns. mega-scheisse-räjähdystä lukuunottamatta ilta sujui oikeinkin mallikkaasti. Yksi iso huuto tuli siitä, kun mä kävin wcssä ja jätin Mirkkulaisen äp-laatikkoon nukkumaan; tottakai neito heräsi JUST kun olin istahtanut ja siinä vaiheessa kun pääsin noukkimaan sen syliin, huusi raasu jo kuin vähintäänkin hylätty ja unohdettu olisi. Lääkkeeksi riitti kuitenkin vaipanvaihto ja ruokailu, joiden jälkeen tytär oli taas vallan tyytyväisen oloinen.

Jossain vaiheessa mekin nukahdettiin ja puoliltaöin mä heräsin soffalta todeten notta nyt naisväki lähtee nukkumaan. M kotiutui myös joskus tuossa puolen yhden aikaan (kai, en juur katsonut kelloa) ja sittenpä tapahtuikin ihme: nukuttiin koko poppoo melkein aamuneljään asti yhtä soittoa! Yksi herääminen tapahtui vielä seiskalta ja aamupalalle noustiin tuossa yhdeksän aikoihin.

aamiainen.jpg

* * *

Ulkona on varsin sievä keli, joten suunnitelmissa olisi - kunhan neiti malttaa herätä hetkeksi syömään - lähteä vähän kävelemään tässä piakkoin. Äiti kyseli kaveriksi Itikseen (systeri on siellä töissä tänään) mutta pitää katsoa... toisaalta voisi testata tuota kärry-kaukalo -yhdistelmää ihan mielenkiinnosta. Illalla olisi ehkäpä ajatus käydä istahtamassa iltaa mun kummisedän luona (kera äidin ja isän jälleen) mutta M miettii parhaillaan että onko sekä Itis- että Munkka-keikat liikaa yhdelle päivälle. Katsellaan.