Päivää. Tässä lyhyesti viime päivien (miltei viikon) settiä. On ollut juoksua ja haipakkaa.

Viikonloppu oli jännä. Kaikkein jännintä oli lauantaina kun ensin siivosin koko päivän komeroa. Ei-käyttö -vaatteita tuli taas yhden ikeakassillisen verran, mutta tulipa kyllä siistiäkin. Se on kiva. Illalla mentiin T&I -ihmisten luo kyläilemään, mistä lähdettiin porukalla käymään TeaKin fuksibileissä. Ja se se vasta jännää olikin!

Joskus sitä miettii, että taantuuko ihminen esim. taidekoulussa jollekin ihan käsittämättömälle tasolle? OK, otos oli noin kolmen promillen humalassa, joten ihmisten kummalliset piirteet korostuivat. Ehkä mä olen vain tulossa vanhaksi (niinpäniin), mutta sellainen jatkuva suuna/päänä ylimmäisenä riekkuminen niin, että itse vie kaiken otettavissa olevan tilan tuntuu näin sivullisesta aika perkeleellisen raskaalta. Mä tiedän että olen jollain tasolla itse samanlainen ellen pahempi, mutta silti! Lähdettiin kotiin kahden-kolmen aikaan ja tavattiin bussipysäkillä pariskunta, jolla oli sama matka. Jaettiin taksi, oli mukavaa.

Sunnuntaina mä toimin Esbokuskina siskoselle, parille työkaverille ja yhdelle työkaverin ystävälle. Oli hauskaa enkä ajanut kertaakaan seinään - tosin Töölössä takaisin tullessa ohittelin liikenteenjakajia ns. miten sattuu, mutta muita tielläliikkujia ei juurikaan ollut eli no harm done. Ellei ne liikenteenjakajat sitten jotenkin suuttuneet mulle...

Tää viikko on ollut täynnään töitä. Eilen oltiin yhden missikisoja tehneen porukan kanssa ulkona (ne halus tarjota meille) ja vietettiin Mn kanssa kolmivuotishääpäivää eri baareissa tekstiviestitse (hirmu kätevää ja romanttista) kunnes se tuli noin klo 22 noukkimaan mut mukaansa. Olin nukkumassa yhdentoista aikaan, mutta koska yksi työ-ystävä oli halunnut maistattaa meillä kaikilla kallista viskiä, niin päähän sattui ja arvelutti lähteä ajamaan.

Mä olen siis tästä eteenpäin Espoossa joka aamu. Periaatteessa ihan kiva juttu, mutta lohkaiseehan se tästä normaalista toimistoajasta aika paljon. Ehkä on alettava raahata duunia kotiin, koska mm. suunnitelmien teko on kotona helevetin paljon iisimpää. Se olis kyllä vähän vastoin mun periaatteita, mutta kattoo nyt. Tai sitten pitää jättää tällainen naurettava bloggaaminen duuniaikana ja ryhdyttävä tehokkaaksi... hmm. Pistetään mietintään.

Hain tänään kouluun. Tai siis täytin hakupaperit. Tartten vielä työ- ja tutkintotodistukset niin saan hommelit etenemään. Stadian aikuiskoulutushommeli järjestää musiikkiviennin erikoistumisopinnot, joiden hinta oli aika näpäkkä. Mietin, että eipä tuosta varmaan nykyisissä hommissakaan haittaa olisi. Aloituspaikkoja on tositosi nihkeesti (16) ja periaatteessa valittavien pitäis toimia musaviennin parissa, joten tuskin kaltaistani kaupallista viihdeurpoa sinne huolitaan. Mutta kun se hakeminen ei maksa mitään (ei, ei edes postimerkkiä, koska aion lähettää kamat töistä) niin pitää kokeilla. Olis kivaa mennä taas kouluun.

Nyt pitää mennä, viedään yks toimitus oluelle.