Tulin vain muistuttamaan itseäni omasta olemassaolostani. Olen siis olemassa, olenhan.

Töitä on ollut niin, etten ole ehtinyt edes kääntyä täällä. Ensi kevään asiat alkavat viimeinkin olla edes jonkinlaisessa paketissa, kai tästäkin vielä murha-viikko saadaan kuitenkin. En tiedä.

Viikonloppu oli mukava. Työkaveripariskunnan luona syötiin sushia perjantaina, oli ihan tautisen hyvää. Samoin punaviini... loppuillasta tiemme vei Kipsariin Riston levynjulkkarikeikalle, joka oli aiiiivan uskomattoman hyvä & hauska. Kotiin mentyä mut valtasi taas hieman hankala sivupersoonani, DJ Känni-Hanna. M sanoi että se osaa mun biisilistan jo ulkoa. Ei pidä paikkaansa, muistaakseni soitin myös yllättävää musaa. Niinpäniin. Ainakin aamulla oli aikamoinen nippu levyjä pitkin lattioita - ja mulla hienoinen morkkis. Onneksi tuo shiippamies taitaa olla jo tottunut.

Lördagina taas oltiin Kaapelilla NRJ Fashion Awardissa. Yllättävän paljon JKL-aikojen ystäviä oli siellä, shampanja oli ilmaista ja etenkin päänäytös hienonhieno. Olin tosi väsynyt jo kun ne kemut loppui, mutta velvollisuus kuljetti meidät vielä Eliteen parille - paikalla oli ihana ihminen, jota kumpikaan meistä ei ollut nähnyt aikoihin ja nyt oli tosi mukavaa tavata.

Muuten meidän arkeen ei kuulu oikeastaan mitään ihmeellistä. Tänään haluaisin jaksaa lähteä kaupungille kattelemaan talvikenkiä. Mä haluan sievät saapikkaat, joissa sais mielellään olla kiilakorko. Jeespliis. M sanoi että nyt saa ostaa kalliimmatkin kun on synttärit tulossa ja sen palkankorotus realisoitui juuri. Se on kivaa.

Haluaisin myös uuden takin (ja kamalasti muitakin uusia vaatteita), mutta lupasin pitäytyä nyt niissä kengissä, koska ne mä tartten oikeasti. Ei oo heleppoo.

Pusuja, palaan taas kun ennätän :) .