Ohhoh, olipa taas päivä. Syys on tuonut tullessaan ihan älyttömän alavireen. Tai siis sellaisen, että tekis vaan kovin mieli olla kotona toisen kyljessä kiinni, syödä ja nukkua. Olispas mukavaa.

Todellisuudessa kumpikin on taas buukannut kalenterinsa siihen kondikseen, että yhteisiä tunteja vuorokaudessa on noin kolme plus ne, mitkä nukutaan. Se ei tunnu paljolta se. Mä olin eilen kartsalla ettimässä niitä kenkiä ja löysinkin. Kokoa en. Lähden L:n kanssa tänään Selloon seikkailuretkelle, pidetään peukkuja että sieltä löytyis ne elämää perinteisemmät kolmekahdeksaiset. Standardit, niinkuin koko tyttökin. Ja jottei yhteisiä iltoja ehdittäis viettää lainkaan, on M:lla luvassa huomenna yhden lehden synttärijuhlat ja mulla taas torstaina työpaikan tyttöjen iltama.

Löysin myös sievän kassin Onewaysta, vaan en raaskinut sitä ostaa. Se oli musta ostoskassin näköinen kangasmeininki, missä oli sellainen alttaritauluprintti ja teksti "jesus is my homeboy". Mä tykkäsin tuotteesta, vaan en sen hintalapusta. Jätin sen hyllyyn. M:lle toivotin hyvät palkkapäivät viemällä kotiin Studio Julmahuvi -dvd:n. Jos vaikka viikonloppuna ehtis pitää maratonin.

Mitähän muuta kuuluu. No ainakin vauvauutisia taas joka julmetun tuutista. M:n frendeistä tulee isiä koko ajan (tai siis siltä musta kuulostaa), meidän kollegaosastolla isommalla puolella vissiinkin odotetaan kanssa ja mun serkkutyttökin saa lapsen. Siitä tosin olen tiennyt jo hyvän tovin, mutta asia on julkista tietoa vasta nyt... plaah.  Itsellä on moisten juttujen suhteen kovastikin kärsimätön olo, muttei siitä sen enempää ainakaan vielä.

Kello lyö jo viisi, taidan lähteä hakemaan Mitsua parkista (mä jätän sen tositosi kauas koska olen maailman paskin parkeeraaja) ja soittamaan L:lle, josko se siirtäisi päivystyksensä luuripuhelimeen ja voitais lähtee sinne ostoskeskukseen. Markkinointipäällikkö mainitsi muuten, että siellä on jotkut helevetin marimekkopäivät tänään viimeistä päivää. Jee, pääsee taklailemaan ale-innokkaita.

Plaah.