Tällä viikolla olivat viimeiset leegolääkärit. Tai siis meen vielä tammikuussa kontrolliin, mutta toivon & rukoilen, että se on ihan oikeesti pelkkä kontrolli eikä mitään tehdä.

Mulla on mennyt kroppa ihan sekaisin noista puudutuksista, hammasluun kaivamisista ja muista. Lisäksi syön ihan sikavahvoja tulehduslääkkeitä, jotka apteekin pojan mukaan "voi aiheuttaa vähän ilmavaivoja". No joo, mä voin pahoin 24/7. Yrjöttää ihan sikana, tänäänkin meinasin laatata bussiin. Hävettikin, vielä. Kaiken kruunaa kahdesti päivässä käytettävä suuvesi, jonka jälkimakua voisin luonnehtaa sanalla paska. Revitään siitä sitten huumoria, sano.

M on (taas) pikkujouluilemassa. Toiset tällä viikolla. Lupasi, ettei lähde jatkoille mutta nyt just tuntuu siltä että ihan sama. Olis voinu tehdä niin, että olis tullut heti töiden jälkeen seurustamaan mun kanssa ja lähtenyt sitten nimenomaan sinne jatkoille. Huono idea, kuulemma.

Tänään joululoma-tj on kolme. Töissä olen siis huomenna, maanantaina ja tiistaina ja sen jälkeen vasta vuonna 2006. Kuulostaapa hyvälle. Tosin töihinpaluupäivä sattuu aika alkuvuoteen, eli 2.1. 2006 alkaa taas lusiminen täällä. Pitäis buukata tapaamisia enemmän, niin hommat sujuisi eikä tarttisi kopittaa näin paljon. Mulla on vaan ollut tuon ison projektin jälkeen vähän sosiaalisuus hukassa. Huonompi homma, mutta joskos joululomailu auttaisi.

Mehän päädyttiin sitten taas siihen perinteiseen ympäri Suomen -joulunviettoon. Ei kai siinä mitään. Tarkoittaa vain, että mä olen pitkään nettipimennossa, mutta sosiaalinen elämä kukoistanee sitäkin enemmän. Ja kiva niin, näkee taas ihmisiä. Siis simmosia oikeita ihmisiä, joita harvoin näkee.

Mä lähden metsästelemään bussia ja miettimään, mitä tehdä. J-lahjaostoksetkin on vielä tekemäti. Itkut sentään.