Ristus mikä perjantai.

Eilen lanseerattiin kevättä sitten oikein urakalla. Yhteen asti meni mulla. Olen huono ihminen, jonka ei pitäisi ottaa alkoholia ollenkaan koska sitä ei sitten osaa vastuullisesti lopettaa sellaiseen kellonaikaan, ettei duuni kärsisi. Pirulainen sentään, on ollut aika kamala olo koko päivän.

Ihmisiä oli eilisissä juhlissa tositosi paljon. Kamerat räpsyi ja meininkin näytti olevan oikeinkin hyvä. Sääli, että BB oli isoin nosto tän pvän julkaisuissa, kun kevään piti olla se pääasia. Minkä teet, hyvä, että vetovoimaa on. Eipä siinä.

Kemut päättyi noin klo 19 ja mepä siirryttiin omalla jengillä Superiin. Oli kivaa, juteltiin ja juopoteltiin. Ja yhtäkkiä huomattiin, että sekä BB-pudokit että osa FC Nörteistä oli meidän kanssa samassa seurueessa. Heh, mikäs sen hauskempaa. Tänään kuulin, että juhlat oli joittenkin osalta jatkuneet hyvinkin myöhään. Hih, kiva että jotkut jaksaa.

Osa jengistä jatkoi iltaa Kalleen, me omalla työjengillä singottiin Looseen. Jaksoin juoda siellä yhden oluen, sen jälkeen tuli sekä henkinen että fyysinen pakko lähteä kotiin. Sain taksin odottelemati (ihanaa) ja osasin ääntää osoitteeni edes kutakuinkin niin selvästi, että pääsin kuin pääsinkin oikeaan paikkaan. Ja mitä mun rakkaani olikaan tehnyt? Voi kuulkaa. Laittanut ruokaa ja tehnyt mulle annoksen valmiiksi jääkaappiin! Ristus, se pasta tiesi paikkansa. Oli hyvää. Siis NIIIIIN hyvää. Tiedäthän.

Aamulla ei ollutkaan sitten yhtään niin hyvä. Heräsin ajallani, mutten pystynyt nousemaan, autolla ajamisesta puhumattakaan. Laitoin aamupalaveri-ihmisille viestiä, että olen mestoilla noin kymmenen tietämillä ja vetäisin pokka ilmeellä lisää unta palloon. Puoli kymmenen hyppäsin Mitsuun ja kaasutin Espooseen, mä olin sopinut yhden kuvaajan kanssa tärskyt sinne "sillai vähän jälkeen kymmenen". Veri pakeni päästä, kun ko. fotari soittaa mulle klo 9.40 ilmoittaakseen, että on jo paikalla. Mä sopersin onnettomana pahoitellen luuriin, etten kyllä mitenkään päin ole pelipaikalla ennen kymmentä. Plaah. Asia oli kaiffalle OK, saatiin fotot otettua ja kaikki lienee nyt OK.